Anneler aşı sonrası 4. Gün 38,5 ateş ile sabah uyandık emzirdiğim için gece yoktu, hemen ılık su ile vücut sıcaklığını düşürmeye çalıştım ve Calpol verdim . gün içinde hep bu seyirlerde gitti. Daha önceki aşılarında böyle bir şey olmamıştı . Niye 4. Gün ve kaç gün sonra geçer ? Deneyimleyen var mı ?