15 aylık oğlum şuara çok zorluyor beni. Ezelden beri şurup içiremem mesela ama fitili sorun çıkarmadan atabilirdim şuan atamıyorum uykuluyken bile karşı koyuyor. Zorla canhıraş koyuyorum fitili. Kulağından ateşini çok rahat ölçtürürdü şuan asla izin vermiyor. Düşünce krem bile sürdürmüyor. Tırnaklarını çok rahat kestirirdi tv açıkken şimdi onada izin vermiyor. Yıkanmayı severdi şimdi korkuyor zar zor yıkıyorum. 3 azı çıkardı üst üste. geceleri sorunsuz uyurdu ama 1 aydır gözleri kapalı sürekli ağlıyor diş yüzünden diye düşünüyorum ama hala devam uyanmalar sanırım 4.de yolda. Ağzına tetagil döktürmez karanfil zeytinyağı sürdürmez😣 allahtan yemesi fena değil. Uyku durumu neysede bu kendini elletmemeye başlaması çok yorucu. Neden kaynaklanıyor acaba var mı yaşayan? Buarada atak döneminde görünmüyor şuan.Düzelir mi bu durum yaşayan varsa nasıl aştınız?