Kızlar aptamil 1 mama kullanıyorum sütüm az geldıgı ıcın ve bir aylık bebegım çok ıkınıyor kaka iki günde bir yapıyor ve çok yapıyor taşıyor bezinden , gaz sorunuda var yapamıyor rahatlıkla mamasından dolayı diye düşünüyorum internette gaz yaptığını söylüyorlar bana mama önerebilirmisiniz 😣