aysssssss Bebeğim 2 aylık hergun 10da uyuyan çocuk bugün bu saat oldu uyumadı , gündüz de doğru düzgün uyumadı, her yolu denedim napim kızlar karanlıkta uyutmaya çalışıyorum şuan
hatice_42 aysssssss çok emdiyse gazi olabilir ben genelde ya elimi karnina koyup gezdirirdim karni dinlensin diye yada bacagima karni gelecegi şekilde yatırıp pispislardim hâlâ da öyle yaparm 3 buçuk ayligiz karni dinlenir uyur kalirdi bacağımda o şekilde
Elsnazan aysssssss olmaz hiç korkmayın 1 yaşında kızım var hergün yıkadım doktor tavsiyesi hem yıkanan bebekler çabuk büyür derler eskiler cidden öle suyu smdi hem çok seviyor hemde böle alıştı ilerde zorlanmazsanız sizde yıkarsanız 🙏
aysssssss Elsnazan evim soğuk aslında ondan korkuyorum bide marastayz deprem korkusu geçmedi hep hazır olim derdi var maalesef
Elsnazan aysssssss Çok haklısınız ama yaz geldi mecburen her gün yıkamanız lazım bebeğinizin iyiliği için bu şart 💗