Ceydaa__ canim cok gecmis olsun Allah yar ve yardımcın olsun benim bebeğim 4 aylikken crp 400 küsürdü şükret ki okadar yoğun değilmiş ve şuan Kawasaki hastalığı var her hafta doktor kontrolune gidiyoruz çeken bilir o hastane kapılarını çok zor biliyorum ama sabret ben 1 ay kaldım hastanede , Moralini bozma iyi olcak Allahin izniyle 🌸