livosss Kızlar 27 gün oldu doğum yapalı sürekli belim ve sırtım ağrıyor normal mi bu sizde de oldu mu
Gul-42 livosss normal ya benım ıkı ay agrıdı sezeryandan sonra oyle oluyor tabı emzırmede etkılıyor sırt bel boyun
Mree livosss 1 sene oldu spinal sezaryen oldum hala belim ağrıyor. Tek bir harekette maalesef canım yanıyor
Mrvsmt2502 livosss magnezyum kalsiyum eksikliğinden olabilir. Birde yeni doğum yapmışsınız duruş bozukluğuda bel ağrısı yapıyor. Ben gebeliğimi bel ağrısı ile öğrenmiştim kızım 25 aylık hala belim ağrıyor cuma gününe randevu aldım bakalım ne diyecek
Babeshark Geçmiş olsun bende sezeryandan sonra idrar yolu enfeksiyonu olmuştum bel ağrısıyla başlamıştı
reyhanhsvc livosss 3.5 aylık oldu ama hala belim ve sırtım ağrıyor, bazen de tutuluyor. Bir türlü düzelemedim. Bebeğe bakması neyse de bu sağlıksız hallerim beni çok zorluyor, çok üzülüyorum
Edaaaden reyhanhsvc benimde 3.5 ay ama yatınca hep bı bel ağrısı kürek kısımlarında tutulma ne zaman normale döneriz acaba
reyhanhsvc Edaaaden üzernden iki hafta geçmiş bu yazışmanın ama bende hala ağrı mevcut 😅 küreklerde benim de tutulma var napıcaz bilmiyorum
Edaaaden reyhanhsvc evet benimde ağrılarım hala devam😁yani umarım bi çözümü vardır ve bunu bulabiliriz🥴