-sevimlipolyanna- ben diş çektirdim, ardına implant için tedaviye başlandı. Hem anestezi yapıldı, hem ağrı kesici kullandım Dolorex ve antibiyotik de kullandım mecburi olarak iki defa dişten dolayı. Bu süreçte kızımı sürekli olarak emzirdim.
Şimdi de viral enfeksiyon+ sinüzit kaynaklı şiddetli ağrılar yaşıyorum direndim 2 hafta ama geçmedi maalesef tekrar antibiyotik kullanıyorum kızımı da emziriyorum.
Tabi her ağrı kesici ve antibiyotik kullanılmaz emzirme sürecinde. Emzirdiğinizi doktorunuz ve eczacı bilirse ona göre ilaç yazar.