Sevgili anneler kızım bikaç gün sonra 10 aylık olucak nerdeyse 3 aydır sabit kiloda kaldı 8.300 boyu 71 cm kilo almıyor mama desem içiremedim hiçbir zaman sütüm zaten yetersiz çok az var ek gıdayı da çok sevemedi napmam lazım aranızda tecrübeli olanlar varsa yardımcı olurmusunuz