10 bucuk aylık ve uykularımız berbat bi hal aldı gece sürekli uyanıyor uyku saatinde uyumuyor. sadece gündüz düzgün uyuyor. Yani merak ettiğim bişey de var ki bebekler gece gerçekten acıkıyor mu yoksa sırf emmek için mi uyanıyorlar? 7 dişi var hepsi ard arda çıktı