hazili ebrarasil doktorum bana zlynda diye bi ertesigun hapi yazdi emzirirken kullanilir bu dedi basladim ben de
hgygthmz ebrarasil ilacı içtikten 7saat gibi emzirmicen sütünü de iki saatte bir sağ azalsın daha sonra emzirebilirsin benisini
ece54 ebrarasil içerseniz bir öğün sütü sağıp atmak gerekiyor sanırım. Bi arkadaşım kullanmıştı. Doktorunuza sorun bence.
ebrarasil hgygthmz ay çok şükür inşallah sorayım bende alayım yan etkisi oldu mu peki tüylenme gibi zaten bir tane ilaç ama genede emin olmak istiyorum
Es-ilk Bana da nexplanon deri altı inplantı ve sizin dediğiniz hapj önerdiler deri altı inplantı taktıran var mı emzirirken bilgi lütfeenn
ebrarasil Es-ilk emzirirken deri altı implant ve spiral en güvenilir yöntem olduğunu söyledi öğlen doktoruma özellikle sormuştum da
Ayserose Ayda cerazette kullanmaya başladım emzirmeye uygun bir hap fakat öyle sivilce ve tüylenme yaptı ki anlatamam 3 ay anca kullandım. Osman gönülalın dkh haplarının güvenle kullanabildiğini söylediğini gördüm ve koşarak önceden kullandıgım diane hapını aldım 2 Aydır onu içiyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım yani hepsini içebiliyormuşuz güvenle
Ayserose ebrarasil yani belki sizde öyle bir etki yapmaz bilmiyorum ama inanın daha cildimi düzeltilmeye çalışıyorum bildiğin kocaman kocaman hayatımda çıkarmadıgım sivilceler çıkardı bende. Bıraktım düzelmeye başladı nefret ettim o haptan 🤦🏽♀️