berosunannesi Sizce trençkot direkt üzerimize mi oturmalı tam bedenimize uygun yoksa biraz daha bol oversize mi olmalı? stradivariustan alıp giyinen var mı astarsız trençkot hakkında bilgisi olan 💖🧥
LaraCroft berosunannesi hep stradivarius alırım senelerdir. Ben kendi bedenimde almayı seviyorum, ne dar ne bol olmalı bence…
dilarademiry berosunannesi astarsız trençkotları güzel değil kalıbı tam oturmuyor yamuluyor güzel durmuyor astarlı ve tok kumaşlı alın bence ben de aldım beğenmedim iadeyle uğraştım bir de
berosunannesi dilarademiry dimi bir de bedenler arasındaki farkı hiç anlamadım iki bedeni giydim ikisi de oldu 😅
dilarademiry berosunannesi evet bazı markaların beden olayı çok saçma ben biraz oversize severim bir beden büyük alırım hep dış giyimin vücuduma yapışmasını sevmiyorum