Jessicaana Bu gece merakım çok😃 Kızlar bebislerde en zoru hangi dönem benimki daha 3 aylık biz gazda çok zorlandık diş dahami zor yada uyku gerileme yada daha farklı şeyler daha zor günler bizimi bekliyor😃
Kuzeymom- Jessicaana Beni en zorlayan 2 yaş sendromu oldu oğlum 23 aylık hemen hemen 3-4 aydır aşırı zorlanıyorum birde suan hamileyim onunda etkisi var büyük ihtimalle ama oğlum aşırı hareketli hiç yerinde durmayan bir bebek huysuzluk desen var yaramazlık desen var anneye bağlanma var ne ararsan var yani 😂
oglumubeklerken Jessicaana her dönemin zorluğu o kadar ayrı ki. Bazı bebekler diş kolay çıkarıyor bazı bebekler yemeden içmeden kesiliyor uyku uyumuyor mesela. Ek gıda dönemi başlıyor bazı bebekler çok hevesli oluyor herseyi yiyor bazı bebekler asla yoğurt bile kabul etmiyor iştahsızlık ayrı dert. Emeklemeye yürümeye başlıyor aşırı merak oluyor herseye karşı her yeri karıştırmak istiyorlar tehlikelere karşı korumak için her peşinde olmak gerekiyor yorucu oluyor. Sonra 1 yaş sendromu 😬 İştahlı huzurlu uyku seven bir çocuksa oh ne âlâ ama Tam tersi ise insan huzurla bi kahve içmenin hayalini kurup duruyor. 2 yaşına yaklaştı artık büyüdü diyorsun hoooppp 2 yaş sendromu duurr daha bitmedi diye hortlayıveriyor 😅 Tuvalet eğitimi zamanı geliyor artık başlı başına bi süreç zaten… Ay bacım saymakla bitmez, bebeler evlenince biraz rahatlarız gibi geliyor bana 😅😅😅😅
sesenese Melek1921 altina imzami atarim agustosda kizim 3 yasina girecek simdiden butun etkilerini gosteriyor yemin ederim 2 yasta bukadar zorlanmamistim gunde kac posta yapma dokunma diyorum saymiyorum arrik bagirmak zorunda kaliyorum cunku baska turlu beni anlamiyor
Gmsl Ben 4. Ay uyku gerilemesinde zorlanmıştım. Bir de yavrum azı dişlerini çıkarırken çok zorlandı canı yanıyordu belli ki. Ha bi de üst üste uyumadığı geceler olunca zor oluyor biraz
Jessicaana oglumubeklerken daha zor günler bizi bekliyor ozaman aynen her dönemin ayrı bir zorluğu var😃
Lolik Jessicaana sen bir de iki yaş sendromunu gör diyorlar bunu diyene başkası dönüp sen bir de üç yaşı gör diyo bekliyorum bende napiyim 😂
Sanal 2,5 yaş oğlum ve 2,5 aylık kızım var her ne kadar sendromlar aşırı zorlasa her gün sabır çeksem de yenidoğan halleri bence daha zor çünkü derdini anlayamıyorsun bi düzenleri yok
2kiz Jessicaana kehribar al yakında diş ağrısı basliycak ben almadım pişman oldum her dönemin zorluğu var bence coocuk büyütmek gerçekten çok zor Allah aklı selim bütün annelere yardım etsin (çocuklarına işkence yapanlar hariç)
Goktugmom_ Jessicaana emdi emmedi sarılık vs adapte olma yeni dogum miniçik hiç büyümüyecek hissi sıkıntı stresi
Tosbaninannesi Jessicaana bence en zoru yürümeye başladığı dönem sürekli yürümek istiyorlar düşe kalka malüm insan bişey olacak diye korkuyor peşinde dolaşmaktan 3 kg verdim😂