Biz de sürekli bu sorunu yaşıyoruz. Tam 10 aylık bebeğim. Dönemsel rahatlama sağlayan şeyleri yazıyorum belki rahatlatır. Sabahları kahvaltıyla değil ev yoğurdu ve içine suda hasladigim meyvelerden birini koyuyorum ( bu bir gün gün kurusu diğer gün hurma başka gün incir oluyor) bu karışıma zeytinyağı ekliyorum. Bunlar başta iyi geliyordu sonra kabızlık yine başlayınca bu karışıma yulaf unu pişirerek ekledim baya rahatlattı. Artık o da işe yaramaz hale gelince kiraz ve geçen seneden kaynatıp kavanozladigim erikleri hoşaf yapıp verdim. Ama maalesef tekrarlıyor. Arkadaşımın oğlu kirazla çok rahatlamış tam mevsimiyken deneyin derim.