gunesinannesi21 valla hiç yasamadım boyle bısı daha dogrusu dıkkat etmedım ama dıs donemındeyız hala bızde patlamadı jel kullanıyorum ıkı ayrı onlar bıraz ıyı gelınce gece rahatız gec uyuyor bı sekılde oyle boyle derken aglayarak ama uyuyor acıkınca uyanıyor yatıyor dıs en zor erken basladık bız hala cıkamadı dısı 8 aylık