Kızlar cuma günü 6. Ay aşılarını ve bexero 2. Dozumuzu olduk. O gün bugündür çocuğum istahtan kesildi günlük 850 ml içen bebeğim 4 gündür 550 ml içiyor. Ek gıdada iyiydik yogurt, tarhana çorbası vs. Şimdi onları da reddediyor. Bizim gibi olan var mı? 4 saatte 1 numara aptamil 180 ml içerken 5 6 saatte 150 ml zorla iciriyorum uykuda vs.. 2 numara mamaya geçince içme miktarında azalma yaşayan var mı? :( iştahsızlık çok zormuş Allahim hiçbir anneye yaşatmasın:(