Seli_m Merhaba anneler, 7 yaş çocuk bugün iki dişi çekildi, diş çekimi sonrası hafif kan sızıntısı oluyordu, ama şimdi sanki daha fazla kanamaya başladı, acaba normal mi böyle olması? Gece olduğu için doktorla da konuşamıyorum
Hamburgerr Seli_m gazlı bez yada pamuk koyarsanız artar diliyle asla oynamasın ve birşey tıkamayın ki kan pıhtısı oluşup kanamayı durdursun kanama tabi olucak ama yutucak bir süre, sonra tamamen duruyor bir kez bilemedim bez tıkadım 24 saat ağzım kan doldu en son 20lik çektirince doktor bunları söyledi ve gerçekten yarım saat sonra durdu
izd Seli_m gwnwlde dışardan soğuk kompres önerirler, hem rahatlatır hem de kanamayı azaltır. Tabii ki çeneyi dondurmadan..! Acil şifalar dilerim
Seli_m Hamburgerr teşekkür ederim, gün içinde bu kadar değildi, birden artmaya başladı ağzının içi hep kan oluyir, o yüzden endişelendim,
Hamburgerr Seli_m o pıhtı tutmasına engel olununca daha da artıyor kısır döngü gibi isterseniz tuzlu suyla ağzını çalkalayın o da durdurur kanı, tuz yakmıyor bu arada