Merhabalar güzel anneler ❤️ kızım cuma günü bir yaşına girdi ve dünde bir yaş aşılarını oldu. Dünden beri bı huysuz huzursuz bı anda ağlıyor asla yanından ayirmiyor mutfaktaysam bacağıma sarılıp ağlıyor. İştahı bitti resmen sadece emmek istiyor. Aşı dönemleri hep güzel geçerdi aşıdan dolayı değildir diye düşünüyorum. Normal mi acaba yaşadınız mı böyle sıkıntılar?