İyi geceler hanımlar. Kızım 3,5 aylık ve kolik bir bebek doğduğundan beri çok fazla ağlardı ve uyumazdı sürekli uyanırdı. Yavaş yavaş düzene biniyor sancısı ve uykusu o dönemde sadece sallayarak uyutabiliyordum önce ayakta salladım bi süre sonra oda fayda etmeyince hamakta salladım ve şuan hamakta sallayarak uyuyor bende artık sallamak ve hamakta uyumasını istemiyorum beşiğinde normal bir şekilde uyutmak istiyorum ne yapabilirim yardımcı olur musunuz .