nescafebagimlisi Bugün tek uyku yaptığı için 7.30 gibi uyumuştu saat 10 gibi uyandı hala ayakta mama içiyor şimdi uyuyacak inşallah
eflin_bebe barbiee_ Uyumadan duş alırsanız ve gece beslenmesini kestiniz mi ben kesememiştim çoğu kişi onun için uyanıyor derdi
barbiee_ gulten01 bizimkinin asla 9da uyuduğunu bilmem bi kere hastalanmıştı serum takılmıştı serumun etkisiyle 9 da uyuyup 6 da kalkmıştı 😆
nescafebagimlisi barbiee_ Uyumuyor jajdıakd Normalde bu saate asla kalmaz yatınca da kalkmazdı nazara mı geldik dersin 😂
bir_minik_annesi0301 barbiee_ benimki de ayakta kız hala uyumadı aynı dertteyiz uyumuyor da nasıl uyutucam diye düşünüyorum 😥
bir_minik_annesi0301 barbiee_ ayyy bnde valla kocam uyuyor bn uğraşıyorum hiçbir şeye de elini sürmez yardım falan da yok anca kayinna gibi herşeye karışıyor