İyi akşamlar sevgili anneler normalde özel hastanede takibim yapılıyor.Doktorum detaylı ultrason için fakülteye yada kadın doğuma gönderdiğini söyledi.Acaba devletten randevu alsam nasıl oluyor kadın doğuma alıp o mu yönlendiriyor yoksa kadın doğuma direkt gitsem detaylı çeker mi bilgisi olanlar yazarsa sevinirim.