Arkadaşlar başıms gelmez demiyin geliyor benim kızım kedi ve köpeklere bayılıyor bende içli dışlı olsun birşey olmaz dedim hep buhün annemin evinde bahçeli hep baktığı bir sokak kedisi vsrdı normalde ısırmazdı rllemezdide kızımı bugün ben çıktım çıkasıya kızım galibs kuyruğuna bastı kedi sinirlenip çırmaladı hemen doktora gittik kuduz aşısı oldu yarın teltzr enfeksiyon doktoru görücek çok ufak bir sıyrık ama aşı olsun dediler dikkat edin anneler pek güvenmeyin ben çok güvenmiştim 🥺🥺