Ve 6 ay geçti o gün geldi perşembe günü kızımın ayağı %50 alçıya alınacak
Ne yapcam bilmiyorum 1 yaşı geçti nasıl oyalıycam her gün dışarıya mı çıkarsam diyorum piknik tarzı sevdiklerimiz bu zamanda sana yardımcı oluruz dediler
Kuzenleri var seviyor ama onlar gelse oyun oynamak istiycek
Başına gelen varmı nasıl yaptınız bu durumda nasıl baş edebildiniz umarım alçıya alınmaz ama ayağı baya kötü 😪