2kiz evet kendiliğinden uyanıp ağlıyor bu iyiye işaret diye düşünüyorum,ilk hafta sarılıktan dolayı 1,5 gün yattı sonra tekrar yükselmemesi için hep biberonla verdim şimdi kaşıkla vermeye başladık biberonu unutması için meme ucumu hiç almıyordu şimdi biraz almaya başladı pes etmek istemiyorum silikon meme ucuyla da veriyorum arada ama ağzından çok akıtıyor o yüzden yediğinden emin olamıyorum