Rainbehlul1 eylul0608 antibiyotikler icin genelde iyi şeyler yazılmıyor maalesef ki,ama onlarsızda olmuyor. illa yan etkileri var ama herkes için geçerli değil tabiki. Doktorunuz uygun gördüyse verin. Geçmiş olsun
Aysegokturk eylul0608 benim oğlum hep azitro kullanıyor penisilin alerjisinden ötürü, antibiyotik başlı başına zararlı zaten. Ama kullanmadan iyileşmiyorlar zaten. Korkma
eylul0608 ??? [silindi] bir kez kotu tecrubemiz sabit havale geciriyodu kizim o yuzden ama o agumentin idi