bilgeninyolculugu Merhaba sevgili anneler, Bebeğim 11 aylıkken işe başlayacağım.Çalışan annelerin tavsiyelerini almaya geldim. 🤞
seizetheday bilgeninyolculugu bebeğim hatta bebeklerim diyim iki tane bar konuşmayı tuvaleti öğrenmeden bırakmak istemiyorum ben kendi adıma konuşuyorum yanlış anlaşılmasın güvendiğiniz birisi varsa bırakır başlarsınız daha küçük verenler de var
bilgeninyolculugu @“Femme1”# Femme1 Güvenerek bırakabileceğiniz birinin olması çok önemli tabii ki. Çalışmak istiyorsanız bir mucize olsun inşallah:(
deryayagmur Genelde bazı uzmanlar mümkünse bebeği üç yaşına kadar annesi ile birlikte zaman geçirmesini tavsiye ediyor. Ama bilemedim tabi mantıklı gelmiyor değil.