Mrb arkadaşlar bebeğim 16 aylık oldu emziriyorum hala bir kaç kez yeni doğduğunda mastit olmuştum şimdi yine çok kötü sol göğüsüm ağrıyor akşam üstü emzirirken çok kötü şekilde çekip ısırdı ve vücudum ağrımaya başladı ondan sonra ya bir kaç aydır çok değişik sütünü içiyor ayağı poposu yukarda şakalaşma değil resmen boğuşuyor sütle kavga ediyor çok şükür sütümde var yani neden böyle yapıyor bir kaç saattir yine çok kötü oldum kolumu kaldıramıyorum ya