Kizlar bebgim 7 aylik 4.ayindan beri.ileri geri sallaniyor yani her fırsatta sallanmk istiyor.otururken, mama sandlayesinde ve hoşuna gidiyor bu durum gülüyor.özellkle sallanırken sırtını vuruyosa bişeye daha çok hosuna gidiyor.normal mi bu durum varmı bebegi ileri geri sallanan?dr.sormayı unutuyorum her seferinde.bide bu kadar takmıyodum önceden