Evet hanımlar akşam akşam havamız değişsiniz. Biraz eğlenelim. Forumu çocuklarımız kullansa bizimle ilgili neler yazarlardı sizce. Mesela benimki post açsaydı bence başlığa “damacanaya elletmeyen anne sorunsalı” diye yazabilirdi🤪 çünkü sürekli damacanaya ağzını dayayıp su içiyor sanki vermiyormuşuz gibi. Birde kavga ediyor benimle oradan alınca. 11 aylık😃 her yeri göl yapıyor sağolsun.
Sizin fikirleriniz neler 😄🌸