Ben de mustela atopik şampuanı, kremi, biobaby şampuan ve kremini denedim. Tam olarak çözdüm diyemem. Her gün yıkayıp nemlendiriyorum. Dün doktora tekrar sordum, yumurta yemenin egzama ile alakası var, diyet yapın dedi. Bu arada bir kez de kortizon iğne yapıldı 😔