Habibe08 Kullanip memnun oldugunuz marka model varmi hic kullanmadim istiyorum ama nerdeyse her markaya baktım hem iyi hem kötü yorumlar var kafam cok karıştı
ornitorenkperi Habibe08 Siemens aldım ama daha kullanmadım kime sorsam o daha iyi dediler kendi evimde kullanacağım
elifinannesi53 Habibe08 ben Bekonun 11 kg kurutma makinesini aldim canım daha yeni 1 ay önce çok memnunum güzel kurutuyor makinenin üstüne kuruluyor çamaşırlarım mis gibi kokuyor yorgan yastık ne var ne yok yikadim evde
birmelekannesi__ Habibe08 Bosch ürünlerini kullanıyorum bu tür elektrikli aletlerde. Hepsinden kaliteli geliyor bana. Bizde daha dün aldık 19 bine. Yarın gelecek. Bakalım kurutma makinesini de deneyeceğiz
Habibe08 elifinannesi53 benim camasirimda beko ama arcelim beko sanki eskisi gibi kaliteli esya uretmiyolar ama bakarim onada tekrardan teşekkürler bide tam kuru cikariyomu
elifinannesi53 Habibe08 kurutuyor ben memnunum nemli ıslak falan çıkarmıyorakineden çıkarıp katliyorum ya da asıyorum
Habibe08 mervedemir08 bide yorumlarda makine bitmeye 1 2 dakka kala süresi bitmeyip tekrar tekrar kurututomus sizde öyle bi sorun oldumu
Habibe08 elifinannesi53 bende cok istiyorum almayi sizinki isi pompalı mi yogusmalimi isi pompalı daha iyi galiba kurudugunu anlayıp kendi bitiriyomus heralde süreyi
saral Habibe08 bunun nedenı nemlı bır noktaya denkgelır sensor ve otomatik kurar bazende 30 dk varken daha nemı az sa utunun ıslaklıklaa sure dusedebılr sureye sabıt kalmayın performans onemlı
mervedemir08 Habibe08 ısı pompalı benim canım süresinden erken kurutuyor bazen hele ki bebek kıyafetlerini
taa saral hangi modeöi benmde evimdeki bütün eşyalarım Arçelik ve memnunum . O yüzden kurutmayı da Arçelik düşünüyorum. Ama modelde felan anlamıyorum önerin nedir
saral Habibe08 2 yıldır evlendgım ıcın calısmıyorum ama cok buyuk fark yok. Varsa aklnda suphe oncekı uretımdden talep edın her bayıde stok oluyor zaten:)
Tgkaneses Habibe08 bir ay oldu ama sık kullandım.Benim baktığım tüm yorumlar iyiydi o yüzden aldm ama bilemem tabi