Kizlar oglum 15 aylik malum diş sürecinden kaynakli emziklerin hepsini isirip kopariyor her ay emzik aliyorum philips bugün baktim en son aldigim daha 1 ay olmadi onu da dipten parcalamis 2sinide biraktirsam diyorum da nasil yapacagim yardim öneri lutfen