Bebeğim 9 ay 13 günlük, kızamık aşısı perşembe günü gelecekmiş yani tam 9 buçuk aylık olacak. 10. Ayda da menenjit aşısı var. Aşılar arası 1 ay olmalı diye biliyorum, o geciktirilebiliyor mu ya da kızamık aşısı yaptırmayıp 10. Ayda menenjit mi yaptırsam? Normalde kızamık 12. Aydaymış eşim o yüzden yaptırmayalım menenjit gecikmesin diyor. Sizce?