Merhaba hanımlar, bebeğim 3 ay 15 günlük doğumda 4 kilo olarak dünyaya geldi. Şuan ise 9 kilo gündüzleri en geç 2 saatte acıkıyor bunun sebebi de 2. ayına kadar sarılıktı ve 2 saatte bir emzirdim. Geceleri ise en geç 3 4 saatte bir kalkıp emip geri uyuyor. Şuan hiç dönmeye yüz üstü durmaya hevesi yok biraz hantal bir bebek. Gerçi doğduğu gün bile kafasını tutabiliyordu 🤪 Biraz büyük bir bebeğiz anlayacağınız ama herhangi bir sağlık sorunu yok obezlik durumu da yok bir kaç doktora götürdüm boyu da uzun olduğu için sorun gözükmüyor ama ben biraz üzülüyorum sonrasında zayıflar mı acaba hareketlenmesine de daha var :(
-