yagmurkarabey cok gecmis olsun tekrardan benimde az di merak etme hersey duzelir benim ilk gebeligim dis gebelik olmustu dusun. Eger igne ile dusmese yumurtaliklarida alacakalrdi gerek kalmadi sende de oyle olur banada bu igneyi vurunca hastanede kalman gerek demislerdi ben istemedim dr umda o zaman en ufak bir degisiklik gordugun an hastaneye geliyorsun dedi tedbir amacli yatiriyorlar genelde.