Selam kızlar Ben kızımı bir yaşında sadece bir ay yürüteçe koydum o da mecburiyetten onun yaptı yoksa bana mı çekmiş bilmiyorum
Ama içe basma başladı zaten 14 aylık yürüdü
Ben o zaman ayakkabılarını ters giydirdim evde egzersiz yaptık öyle düzeldi gibiydi bunun en büyük sorunu koşarken düşme koştuğu an mutlaka düşer o koşma sonu düşmeyle sonuçlanır
Şimdi dört buçuk yaşında düzelmiş gibiydi ama son zamanlarda yine öyle sanki içe basma sorunu olan önerisi olan bir kaç güne ortopedi görecek gerçi ama yine de merak ediyorum