yigit2021 Hastane çalışanı olarak bir gün personellerin hepsi hastane yemeğinden zehirlenmişti bende dahil. Yemek sonrası üzerinden 24 saat geçince etkisini görmüştüm.Belirtileri ; Fışkırır tarzda kusma sonradan fışkırır tarzda ishal geçmeyen karın krampları. Çok zor bir süreç arkadaşlar sağ olsun evde serum felan bağladılar iki gün sonra düzelmiştim. Bu tarz belirtileriniz olursa muhakkak gidin. Başka türlüsü hiç bir uygulama yapılmaz.