her hangi bir hastalığı rahatsızlığı yoksa niye götürüyosunuz ki rutin muayneyi sağlık ocağı da yapıyor iki kez götürdüm rutin olarak baktım aynısını sağlık ocağı da yapıyor goturmedim bide çok ilgilenmiyorlar kilosuna bakıyor gözüne bakıyor bu yani boştan yere götürmek istemedim hastalık kaynıyor zaten