Ervanur24 benim kızımda da vardı ilk 4 yaşındayken fatkettim sonra doktora götürdüm tırnaklarında da vardı.Doktor 2 krem vermişti onları kullandık, çok şükür sonra geçti şimdi sadece saç derisin de var oda küçük küçük kaldı onlar da geçse ama en inatçı olan yer saç derisiymiş.okul döneminde stres bağlı daha çok çıkıyor.