2 gün önce beta hcg 100 küsürlerdeydi doktor kimyasal gebelik değil bugünde tahlil yaptır dedi hafif pembelik kan geliyordu ya düşük oluyordur ya da yerleşme kanamasıdır dedi bugün beta hcg 30 çıktı ama 30 da hamilelik olduğunu gösteriyor. Böyle yüksekten düşüpte hamilelik yaşayan var mı?