emineea tabiki normal annesi senden başka kimseyi tanımıyor hala karnında sanıyor kendini senin kokunu senin sesini tanıdı ilk nasıl seni bıraksın bu zamanların tadını cikarin al koynunda yatır eğer uyurken dönen biri değilsen onun kokusu sanada iyi gelir onada eski kadınlar iş yapmaktan beyinleri gitmiş sürekli aman alma alismasin işin kalır diyip duruyorlar ama şimdi sorsan ciddi ciddi onlara onlarda koynundan ayırmaz takma sakın kimseyi sen bebeğinin gelişimine odaklan yeter 3 aylık bebeğin ne kucağa alıştırması kokunu istiyor o takma kafana ya benim cocuklarimda öyleydi herkes beynimi yedi kucağa alıştırma diye ben yanımda yatırdım valla bı daha bu günler gelmiycek bı daha bebek olmiycak o bidaha da sen aynı yaşta olmiycan… Takmaa sen bildiğini yap herkesin anneliği kendine 🫂🤱