bircananne Kızlar bebeğim 2 aylık 3 saatte bir emziriyorum geceleri o uyanmadikca ve saati çok geçmedikçe kaldırıp uykusunu bölmüyorum sizde durumlar nasıl
aryayra bircananne benimki üç aylık ben de sabahları 2,5 3 saatte bir geceleri o ne zaman uyanırsa ama bu gece emzirmelerinin azalması sütümü azalttı sanki
eda_oyku23 bircananne Kilo alımı güzel ilerliyorsa bebeğinizin istediğine göre emzirebilirsiniz bencede. Ben de aynı şekilde gece ne zaman uyanıyorsa o zaman emziriyorum. Gün içerisinde de saat tutmuyorum ama ağladıkça emziriyorum
bircananne aryayra benimde aynı ama diğer türlü de yetişemiyorum kendimi inek gibi hissetmeye başladım 😂