sweetbabyy İyi akşamlar sezeryanla doğum yapalı 1 yıl oldu. Ancak dikişim hala çok belirgin kabarık şiş sizinkiler ne durumda acaba mesela dikişsiz iç çamaşırı giydiğimde çamaşırdan bile belli oluyor artık çok rahatsız oluyorum sadece ben mi böyleyim?
[silindi] sweetbabyy sezeryan olali 1sene oldu ince kucuk bi cizgi var sadece sizin yaraniz keloid olmus muhtemelen
feyzas sweetbabyy Benimki öyle değil ince kısa bi çizgi ama bu dikişin rengi açılmayacak mı ben de bunu merak ediyorum
sebebiyok sweetbabyy 8ay oldu bende de ayni şikayetler var maalesef goruntu kötü bir de kaşıntı yapıyor doktora henuz gidemedim
[silindi] sweetbabyy kaliyor diye biliyorum ama ameliyat izi icin kullanilan kremler birazda olsa hafifletir belki doktorunuza bi danisin
lena00 cebec benim tamamen değil ama parça parça keloid oldu sanırım görüntüden öyle tahmin ediyorum. Bu keloid in sağlık açısından sıkıntısı var mıymış doktorunuz bilgi verdi mi acaba . Bende gideceğimde randevu bekliyorum
cebec lena00 bana ameliyatla düzeltebildiğini söyledi ama gerek yok böyle kalacak görüntü olarak dedi