Kızlar Subat ayında sezeryan ile dogum yaptım çok cabuk toparlandım 3. Günü ev işi yapmaya baslamıstım yavas yavas halen regl olmadım . Gün içinde bazen ve geceleri bir ateş basması terleme oluyor özellikle geceleri boyun ve baş kısmımda istanbulda yasıyorum yaklasık 1 aydır havalar iyi oldugu için dogalgazda açmıyorum evimde çok sıcak değil oldukça büyük üstelik atletle durmama rağmen şeker ölcümüde yaptırdım normal değerlerde acaba regl olamadıgım için mi bunu yaşıyorum aynı şeyleri yaşayan var mıdır?