@“Elifturcan”#p3128289hikaye ne yaparsan yap o gaz olayı geçmiyor kolik bir bebek annesiyim koliğinde koliği denir ya hani kızım tam olarak öyleydi yediğim içtiğim soğuk sıcak gazlı gazsız herşeye dikkat ettim ama asla geçmedi doktorum gaz damlası kullandırma taraftarı değildi bu yüzden sadece probiyotik kullandım .4 ayda daha rahat edersin biraz sabretmen gerekiyor 😔