yenigelmedmgerigeldm Kızlar selam. Ablam doğum yaptı hastanedeyiz ve bugün ikinci gün bir türlü wc çıkamadı ve gaz çıkaramadı. Ne yapmasını önerirsiniz? Hoşaf, rezene vs de içiyor. Yürüyüş de yapıyor bir türlü olmuyor ne önerirsiniz, teşekkürler🙏
Tubasahra yenigelmedmgerigeldm Allah analı babalı büyütsün.Gün kurusu kayısı yiyip zeytinyağı icerek cıkabilmiştim.
Tavuklupilav yenigelmedmgerigeldm sabah aç karına kayısı suyu içirin evde kaynatıp getirin. 2-3 tane de kayısıdan yesin
vildanzeynep yenigelmedmgerigeldm Bol bol su içsin art arda yarım saat içinde 1,5 litre içsin wc çıkar
gger Bende herşeyi denemiştim 2 gün kaldım ama çıkamamıştım. Gaz cıktığı için taburcu ettiler bir sonraki gün büyük tuvaletime evde çıkabilmiştim. Sezeryanla olunca çıkmak zor oluyor
Zelisblt yenigelmedmgerigeldm doktora danisarak lavman alsın ,yeni doğum yapmış haliyle ikinmak çok zor oluyor 🫠
Zelisblt yenigelmedmgerigeldm neden peki , bnde doğum yaptığında aynı şekil 2 günü kabız olmadigim halde sırf ıkınmaktan korktuğum için lavman almak istemiştim doktoruma sordum alabilirsin sıkıntı yok demişti