oglumherseyim_ Eced Bence ince saracaksa baya tutar sonuçta emek verecek 10 kilo sarmak kolay değil ona o kadar para vereceğime kendim sararim derim kesin ben ☺️
amaniyibe Eced burda kilosu 300 liraydı Edirne de yakın zamanda aldım. Yaprağı içi vs herşey kendinden tabi. Ama baya lezzetliydi