bircananne Bebegim şuan 2 aylık bugün 2. Ay aşısını vuruldu çok ağlıyor ağrısı var belliki ateşi yok fakat çok ağrısı var ağlarken kendinden geçiyor siz ne yaptınız nasıl geçti bu süreç