Dün aşısı vardı bir buçuk yasında suan iki bacagından vurdular bide damla seklinde ama tek bacağı iğne vurulan yer kıpkırmızı ateş gibi yanıyor ve şişş içinde bişey var gibi sert hemsireyi aradım sordum bişey olmaz dedi korkuyorm gene de basına gelen varmı niye oldu