Oğlumun topuk kanında biotinaz eksikliği çıktı. Sabah akşam hap kullanıyorduk. Şimdi günde 1 e düştü. 2 ay sonra kontrole gideceğiz ona göre ilaca devam edip etmicemize karar verilecek. Başından böyle bişey geçmiş birileri var mı? Barsada süreç nasıl ilerdi bilgilendirir misiniz ?