pirov Emzirirken normal yastik kullandigimda kizim tam verimli ememiyor ben de ugrasmaktan belim boynum her yerim tutuk geziyorum kullanmayan varsa lutfen yazsin hemen satin alabiilirim
kivirciginannesi pirov canım benimki hamile yastığı bu şekilde, ben emzirme olarak kullandım ama siz küçük mü bakıyorsunuz ? https://m.trendyol.com/buffer/5-farkli-bolge-destekli-hamile-yastigi---beyaz---p-3049245?boutiqueId=317674&gclid=CjwKCAiAu9vwBRAEEiwAzvjq--1mP3_dahRE5mo09qqpnLP4xTyKxQr2ldpx0rSKjHAHWoJ9k46MAxoCyCoQAvD_BwE
Usya34 pirov Bende de var canım, bebeğin kız mı erkek mi? Pembe renk var hiç kullanmadım ama yıkamıştım.
pirov kivirciginannesi fotografi gordum ama tek hamile fotografi konmus emzirirken nasil kullaniliyor anlayamadim
kivirciginannesi pirov içine oturup sırtımı desteklerdim alt uç kısmınıda bebeğin altına koyuyordum ben
Askmeyvesininannesi pirov ah be hala kullanıorm emzirme yastığı dısında artık oturturken şu süreç geçseydi sana hediye ederdim. kaç aylık bebeğn ? 4 den sonra falan pek kullanılmıo haberin olsn ben 4 den sonra hep oturtma ve yaslanma amacyla kullandım
Askmeyvesininannesi pirov hmmm ozaman lazım. Onun üstünde uyuyo bile. keşke biri çıksada hediye etse. Alt tarafı yastık. kullanmayıp evde köşede beklicene. şöyşe şeyleri satmayı çalışanlarada ayar oluorum :/ İnş biri direkt gönderir sana. İnanki hala daha kullanıorm :/